Pages

sobota 10. ledna 2015

Hiya out there!


Vůbec, ale vůbec jsem nevěděla, co sem vlastně napoprvé napsat :). Přijde mi to ve skutečnosti docela zvláštní. Strávíte spoustu času s vyráběním blogu a myšlenkou, že chcete něco psát a pak se dostanete k samotnému prvnímu článku a co. Mělo by se napsat nejdřív bambilion důvodů, proč jsem se rozhodla trávit čas klepáním do klávesnice na blogger.com? :D Nebo to první datum prostě jen nějak odbýt, aby se neřeklo, a šmitec? :) Když si zadáte do googlu: what to put in your first blogpost (Ne, že bych to zkoušela, že jo -_- :D :D), tak všechny odkazy, co vám vyskočí, v podstatě radí to samé (teda až na ten, který doporučuje si na třicet minut sednou do tmy, ticha a meditovat o tom, co chcete psát hahaha.... no, třeba někdy jindy :D). Takže, co že to radí? To, co by asi každý čekal - kdo jste, co děláte, proč jste se rozhodli blogovat, o čem chcete blogovat a tak vůbec. 



A proto tady je teda můj ultra super krátký klišé úvod...aby se neřeklo :).


Ahoj, jsem Bára :). Mám ráda oblečení, makeup a čaj (spoustu čaje) :). A studuju angličtinu a předškolní pedagogiku na BexleyCollege v Londýně.

Konec 3...2...1...teď :). xxxx




2 komentáře: